Alhamdulillah arnab ku lela melahirkan 2 babies pada 09 - 08-2011. Tapi yang paling tak ku duga adalah herlequin juga melahirkan 5 babies pada 12-08-2011. Seingat aku , kita orang tak de kahwinkan herlequin sebab nak rehatkan dia dan beri vitamin dan lain2 agar badan dia sihat. Maklumlah dah byk kali melahirkan.

 ANAK LELA
ANAK HERLEQUIN BERUMUR 4 HARI
Yang muskilnya ... anak siapa ye...??? Setahu aku , aku ada kahwinkan dia suka2 dengan seekor arnab jantan yang aku rasa memang mandul. Sebab aku kata dia mandul atau mungkin telah dimandulkan oleh empunya awal rabbit ni adalah kerana dia memang tidak berupaya untuk membuntingkan rabbit betina pada masa yang lalu walaupun telah banyak kali mating.


ANAK HERLEQUIN BERUMUR 2 MINGGU
Gambar akan ku upload. Kita nengok dan lihat la nanti mcm mana rupenya dia bila dah besar. Harap2 semuanya hidup. Amin...