Dalam post kali ini adalah untuk sharing video cara menuai (betul ke perkataan ini??) bulu arnab untuk dibuat benang dan seterusnya baju , topi dan lain2. Nampak macam tak sanggup nengok...tapi nengok aje lah untuk ilmu dan pengetahuan. Viewer boleh off-kan atau stop-kan lagu background blog ni kat player  kuning di tepi sebelah kanan blog ni sebelum lihat video supaya tak menganggu ok...


Dan cara spinning bulu direct dari arnab anggora adalah seperti berikut. Kurang ngeri sikit tapi mungkin boleh dijadikan satu industri kat Malaysia satu hari nanti. So membuka peluang baru kepada penternak-penternak arnab pada yang nak jual bulu untuk ditenun boleh mendapat pendapatan sampingan selain menjual arnab hiasan dan arnab pedaging.


Lihat juga video ini untuk cara manual menuai bulu arnab ini. Cara penggunaan gunting agar tidak melukai arnab yang comel itu.


Di bawah sekali , video tentang cat lady yang berjaya dengan businessnya yang mungkin ada penternak yang nak mulakan business ini untuk industri pelancongan.


Selamat menonton...